Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Instafood 040. Meer weten? Ontdek meer
Maryam
24 jun 2026 om 2:17
Eten lekker en warm. helaas wel 2 uur moeten wachten en niemand nam bij jullie op
Servaas
18 jun 2026 om 23:38
Goed eten, snel bezorgd
Khalid
17 jun 2026 om 0:18
Heerlijke burgers eh sbe3’s, represent de habibi elby’s
Semih
15 jun 2026 om 23:42
Was top! Elke keer bestel ik hier en het was weer lekker. Ophalen is ook heel fijn goede medewerkers!
Mohamed
15 jun 2026 om 21:00
The pasta & fried chicken tender was amazingly tasty! While the French taco less tasty, could be better with some extra sauce and fresh fries… food well packed & delivery was fast… thumbs up
Nahzjir
12 jun 2026 om 17:14
The delivery was two hours late made my order at 10 o’clock and I got my order around 12 o’clock or 10 minutes after 12 when I got the food the food was cold. The the delivery guy ripped off my receipt. I asked for it back.
Khalid
10 jun 2026 om 1:32
Etend is heerlijk, verkeerde pasta gekregen. Dennis Henia
Marianna
9 jun 2026 om 19:48
Wij bestellen hier regelmatig en zijn altijd erg tevreden. Het eten wordt telkens vers, warm en snel bezorgd. De kwaliteit is goed en de smaak is altijd heerlijk. Zeker een aanrader, wij zullen hier blijven bestellen!
Jamal
9 jun 2026 om 1:46
Echt een heerlijk cheeseburger met lekkerste saus biggy saus en was warm snel klaar
Jaimy
4 jun 2026 om 19:14
Lekkerste pasta ooit, maar bestel hier nooit meer 17:00 zou het eten er zijn, uiteindelijk na 4x bellen en elke keer horen 5 min is de bezorger er 18:05 was mijn eten er. Ik heb het niet kunnen eten want was ondertussen al onderweg naar werk